לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

WhatsApp Image 2023-08-09 at 10.40.46
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

הכי טובים שיש: עיתון מעריב 2012

הרהורים באמצע הדרך:

את נכנסת לקליניקה בדיוק באותו יום שפנו אלי מעיתון מעריב, ובישרו לי שנבחרתי לאחת מהטובות בתחום רפואה משלימה – פריון (מתוך החוברת "הכי טובים 2012" שפורסם ערב חג שבועות). אני לא יודעת אם זה מקרה או שיד הגורל ציירה את הדרך וכיוונה את הרגע הזה….

הגעת אלי עם שחלות פוליציסטיות עמוסת הורמונים ואחרי הרבה מחזורי טיפול. ליבי התכווץ לשמע הדרך הקשה המתסכלת והמפרכת שעברת. את פנית אלי, וכך אני זוכה להיות שותפה שלך במסע ובתקווה לקראת הריון טבעי ובריא.

לאורך שנות טיפולי בנושא תזונה ופוריות, מגיעות אלי נשים רבות שגורמות לי צביטה בלב כשהן אומרות לי "למה לא שמעתי עליך קודם, ובכלל למה לא ידעתי כי תזונה משפיעה על פוריות" !?.  בגלל הצביטות בלב שהצטברו עם השנים, החלטתי לצאת מהקליניקה הפרטית שלי כדי לעזור לכם, נשים וגברים מקסימים שהגיעו לפתח דלתי לקבל עזרה.

אני לא יודעת אם זה מקרה או שיד הגורל ציירה את הדרך וכיוונה את הרגע הזה: כמה ימים לאחר פרסום הכתבה בעיתון "מעריב" התקשרת וספרת בדמעות על המחזור הטבעי הראשון שהגיע לאחר חצי שנה "יבשה": בלי מחזור ובלי ביוץ. אני שמחה בשבילך כי הצליחת לעשות שינוי מאוד משמעותי, אפשרת לגוף שלך להגיע לאיזון הורמונאלי, לביוץ ומחזור טבעי – אילו הן אבני היסוד לכניסה טבעית להריון. אני שמחה גם שחזרת להאמין בגוף שלך, בנשיות שלך ובפוריות שלך. אני מאמינה שזאת הדרך שתיקח אותך בסופו של תהליך אל ההיריון המיוחל ואני שם, לידך, נותנת לך יד ומלווה כדי לעבור יחד את הדרך.

שמחתי והתרגשתי מהפנייה של "מעריב" כי זאת פעם ראשונה בפורמט כה רחב מוצג חיבור משמעותי בין תזונה לפוריות גם בארץ שלנו ולא רק בארה"ב הרחוקה. להיכלל בתוך רשימת המטפלים הטובים בתחום הפוריות זהו בהחלט אחריות, כבוד והתרגשות עבורי, ואני רואה בזה חלק חשוב מהשליחות שלי.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן