לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

autumn-72740_1920
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

הפלות חוזרות: אני אופטימית ואת?

אני אופטימית. נקודה.

מה ההבדל ביני לבינך? אני אופטימית ומאמינה שתיכנסי להריון. אני אופטימית ומאמינה שלאחר תשעה ירחי לידה תלדי בברכה את ילדך.

ואת?

אחרי שעברת הפלה החוזרת הפכת לפסימית. אינך מאמינה שתהיי בהריון. אינך מאמינה כי התינוק שלך בקצה המנהרה. אני מבינה את המקום הזה, מקום של פחד כי היית שם ונפלת, שקעת לתהומות שקשה לקום, להתרומם ולהמשיך הלאה. הפחד שמא ופן זה יקרה שוב ושוב תמצאי את עצמך במקום המפחיד הזה של "אחרי הלידה השקטה". הפחד שלא תצליחי להתמודד עם הפעם הבאה – משתק.

את פסימית

אם הדברים ישתנו לטובה את תשמחי אבל אם הדברים ישתנו לרעה ברור לך שצדקת כל הזמן. הצרה עם הגישה הפסימית שלך היא שזוהי זווית ראיה שלא מובילה לשום מקום. הפסימיות פוטרת אותך מכל דחף לפעול. אם ממילא שוב ההיריון לא יצלח אז למה לטרוח?!. זה נותן הרגשה מדומה של יציבות כי אין לאן ליפול מהמקום הזה. אבל זוהי יציבות מדומה כי המקום הזה הוא מקום של "להשקיף מרחוק"….והוא לא יוביל אותך לשום מקום. הפחד משתק.

קרן אור חדשה נכנסת אל חייך

האם תתני לה להיכנס?

השיבי את האמון לחייך,

החזירי את החיוך ללחייך,

התשוקה תשוב אל ליבך,

וגם האמונה בעצמך תשוב לפרוח,

וקרן אור תאיר את רחמך.

נבריח את הפחד המשתק, נשתחרר מהמעצור. אבל איך?

תרקדי כאילו אף אחד לא מסתכל עליך,

תאהבי כאילו לא ניכוות אף פעם בעבר,

שירי כאילו אף אחד לא יכול לשמוע אותך,

הוציאי את פחדייך וחזרי לחייך,

וכך קרן אור חדשה לחייך תכנס,

ואיתה האמונה כי עכשיו יהיה בסדר ותשיגי את מבוקשך

איך אנחנו ממשיכות קדימה?

הדרך המשותפת שלנו היא לתת מקום לעבר ולכל מה שעברת, להכיר בכל האור שיש בחייך בהווה ולפנות מקום לדרך חדשה של כניסה להריון ממקום שלם ונקי יותר בהמשך. אנחנו מתחילות להחזיר את האמון לגוף שלנו, האיזון לחיינו ו…

זהו הקסם של התזונה – ממקום של שקט וממקום לא מאיים היא עושה את העבודה מבפנים, היא משיבה את האיזון לגוף, מניעה את התנועה הפנימית. כשגופך ירגיש טוב יותר וחזק את תשובי להאמין בגוף שלך ותתחברי למקום כי יש לך את היכולת להשיג את מבוקשך.

בואי נכין אותך להריון הבא:

הגוף שלך נחלש אחרי ההפלה ולכן מומלץ לקחת הפסקה, לחזק את הגוף, לאזן אותו מחדש ולהכין אותו להיריון. מחקר שהתפרסם בשנת 2010 בכתב העת British Medical Journal מראה כי נשים שנכנסו להריון תוך שישה חודשים לאחר ההפלה הצלחת ההיריון הייתה הגבוהה ביותר. החוקרים משערים כי בזמן זה האישה מקפידה על אורח החיים והתזונה שלה ולכן משפרת את סיכוייה להריון בריא ותקין.

אני מאמינה בך ובגוף שלך. אני מאמינה שאת יכולה ליצור את השינוי. תאבקי יש לך את האומץ והכוח להניע את השינוי, התמקדי במטרה כי היא בהישג ידך.

המפתח להצלחה שלך הוא להתמקד במטרה. המטרה להיכנס להריון וללדת תינוק. מהמקום של המיקוד והאמונה תבוא ההצלחה.

אני אופטימית. האם גם את?

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן