לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

טרי1_0005_Depositphotos_352724854_XL
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

טיפול טבעי בתסמונת השחלות הפוליציסטיות

הפוסט הזה לא מתאים לבעלות "לב חלש" ורגיש כיוון שהוא מדבר בצורה גלויה ופתוחה על נושא הפרשות הגוף שלנו.

את הטלפון הלחוץ קיבלתי בשעה שבע בערב. נטע התקשרה, נשמעה מעט נסערת: "יש לי פתאום הפרשות שלא היו קודם, הפרשות שקופות ובכמות גדולה, וגם מהבוקר יש לי הרגשה מוזרה, אי נוחות, באזור האגן".

כך התחיל השבוע שלי עם שיחה "לחוצה" מנטע, לקוחה מקסימה עם מתסמונת שחלות פוליציסטיות אשר כבר כמעט כשנה חיה ללא מחזור וללא ביוץ. השבתי לה מיד: "נטע תכירי את הגוף שלך. מה שאת חווה זהו הביוץ שלך, קצת יותר סוער מביוץ רגיל אבל המערכת הנשית שלך חוזרת לעבודה." אנחת רווחה הייתה בצד השני של קו הטלפון. "הגוף שלך חוזר לחיים וזה טוב עכשיו אנחנו נלמד להכיר מהו מחזור חודשי תקין אצלך ותוכלי כך לעקוב אחרי זמני ביוץ ומחזור שמהיום יהיו חלק משגרת חייך כאישה".

נטע חוותה את הצעד הראשון לשינוי המתחולל בגופה, כשהיא יודעת שהגוף שלה חוזר לתפקד וזהו חלק חשוב במסע שיוביל אותה לקראת היריון בריא וטבעי. אני הרגשתי שותפה לתהליך והתרגשתי יחד אתה.

לאורך השנים אני פוגשת הרבה נשים הסובלות מתסמונת שחלות פוליציסטיות , חלקן עם מחזורים נדירים. אפשר לדמות זאת ל"קפיאה" של המערכת הנשית שלהן, כלומר, אין להן מחזור או ביוץ משמעותי. המטרה שלי בטיפול התזונתי הוא קודם כל להחזיר את המערכת הנשית לתפקוד ולהשיב לאישה את המחזור והביוץ החודשי. חלק מאוד חשוב מהטיפול הוא ללמד כל אישה להיות קשובה לגוף שלה. הגוף שלנו כל הזמן "מתקשר" איתנו וזה חלק חשוב מהחיבור שלנו לנשיות שלנו ולעצמנו.

אני זוכרת את עצמי לאורך השנים מתשאלת לקוחות על כל נושא ההפרשות, תמיד בהתחלת השיחה יש מבוכה קלה כי אנחנו מדברים על משהו כל כך אישי ואינטימי. אני תמיד מסבירה כי זאת הדרך שלנו להכיר את הגוף שלנו בדרך טבעית ובלי פלישה חיצונית של בדיקות. כך נוכל להבין מה נכון לנו ומה לא. למשל: עצירות או שלשול זה כלי חשוב שהגוף שלנו מתקשר איתנו: עצירות משמע "מצב תקוע ומכווץ" של מערכת העיכול. גוף צריך להיות בזרימה ו"מצב תקוע" במערכת העיכול יוצר הפרעה בזרימה הטבעית שלו וההשפעה היא מעבר לאי נוחות של "הבטן". עצירות כזאת היא פיסית ורגשית: הגוף לא מפנה את הפסולת באופן שוטף ואז חלק מהרעלים חוזר אל תוך הגוף ומחזור הדם. עצירות יכולה להיות מנטאלית וקשורה גם לתנועה בחייו של הלקוח.

רגע השחרור הוא רגע חשוב ומרגש לאישה, הגוף יוצא ממצבו המכווץ ומסוגל לזרום קדימה. כך אנו מאפשרים לגוף לרפא את עצמו ולבנות את האיזון ההורמונאלי מחדש.

סיפרתי לכם על נטע, הסובלת מתסמונת שחלות פוליציסטיות , עברה שלב חשוב והולכת לקראת  בניית האיזון ההורמונאלי. הסדר כאן חשוב מאוד כי גוף "תקוע"  מתקשה ליצור איזון ולכן ממצב של מחזור וביוץ (כלומר זרימה) נתמקד בנושא איזון הורמונאלי שמבוסס על מחזור וביוץ בכל חודש. כאן משתלבים "כוכבים" רבים מתוך עולם צמחי המרפא המסייעים ליצור איזון עבור שחלות פוליציסטיות , צמחי המרפא מסייעים לגוף להגיע לנקודת האיזון הטבעית שלו.

אחד "הכוכבים" שאני מאוד אוהבת לשלב בפורמולות שאני בונה הוא הויטקס (שיח אברהם): ברפואת הצמחים המערבית נחשב הצמח כמאזן הורמונאלי עדין ויעיל. השפעתו על המאזן ההורמונאלי דרך בלוטת יותרת המוח המשפיעה על הגברת הפרשת הורמון LH והפחתת הפרשת FSH ובכך משפר את פעילות הגופיף הצהוב ומגביר ייצור הורמון פרוגסטרון ומעכב ייצור אסטרוגן. צמח מאוד שימושי עבור שחלות פוליציסטיות .

הצמח נמצא יעיל לטיפול בבעיות על רקע הורמונאלי בנשים: מאזן את מערכת ההורמונאלית, ממריץ ומחזק את אברי הרבייה, מסדיר את המחזור החודשי לעומת השפעה מרגיע על עווית וכאב. הויטקס מומלץ לנשים עם התסמונת הקלאסית כצמח מרפא בסיסי בטיפול ב שחלות פוליציסטיות או כחלק מפורמולת צמחים רחבה ומקיפה.

הטיפול הטבעי ב שחלות פוליציסטיות כמעט והסתיים. בשלב שבו האישה מאוזנת הורמונאלית, מאוזנת מבחינת רמות סוכר ומקיימת שיגרת חיים מאוזנת כאישה. זה השלב שבו אני מעבירה את מרכז תשומת הלב חזרה לזוג עצמו: לחידוש האמון בגוף ובזוגיות שלהם ,זהו המצב בו יש לזוג סיכוי ליצור היריון בריא וטבעי.

בלב הקושי שוכנת הזדמנות. זה בידיים שלכם.
למידע ותיאום פגישת היכרות התקשרו אלי בטלפון 054-9174719
או לחצו כאו לשלוח את פנייתכם * סודיות מובטחת.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן