לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

benyamin-bohlouli-e7MJLM5VGjY-unsplash
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

האדישות של טיפולי הפוריות

בלי אינטימיות בכלל בטיפולי פוריות

"הפכתי לרובוטית! טיפולי הפוריות הביאו אותי למצב שלא האמנתי שאגיע עליו", מספרת גלית מטופלת פריון.  "איבדתי כל טיפת בושה או דיסקרטיות הקשורה לגוף שלי. כבר ארבע שנים אני בטיפולי פוריות מוצאת את עצמי כל פעם מול רופא הפריון או במעקבי אולטרסאונד פשוט אדישה כבר לגוף שלי. ממש טכנית. האינטימיות שלי נגוזה".

לא מעט נשים שמגיעות לקליניקה שלי מספרות על חוויות לא נעימות מהמפגש עם העולם הקר והחודרני של עולם הפוריות. הנוקשות של העולם הקונוונציונאלי מביאה נשים רבות להתנתק מבחינה רגשית מהרחם שלהם ומהגוף שלהם.

אישה אחת סיפרה לי שהיא מסוגלת להתפשט ולעבור בדיקה גניקולוגית גם באמצע הפרוזדור, שכבר לא מפריע לה כל האנשים מסביב. ההתנתקות הזו איננה נכונה לנשים וחשוב מאוד דרך הטיפול בנשימות לחבר את האישה לגוף שלה ולרחם שלה. הרחם של האישה הוא מרכז הנשיות והפוריות וחיבור טוב לרחם מזרים דם ואנרגיה לאזור הרחם ומחזק אותו. זה חשוב מאוד לכל אישה בייחוד לאישה המנסה להיכנס להריון ונמצאת בטיפולים. מתוך ניסיון ארוך שנים בעולם הפוריות אספתי מקבץ המלצות:

מילה רכה יכולה לשנות פלאים את התחושות. זה נכון שבכדי להיכנס להריון בטיפולי פוריות ישנה התערבות רפואית שהיא נגיעה באזור מאוד אינטימי אצל האישה. ההמלצה היא לבחור רופא שאת מרגישה איתו נוח ולראות בו שותף לתהליך הכניסה להריון. שותף שמטרתו לעזור לך בכלים שיש בידיו.

"אני ממליצה לכל רופא פריון להפוך תפקיד פעם אחת. להתפשט חלק תחתון ולהתיישב ברגליים פשוקות על כיסה הגניקולוג". ממליצה נטלי, בת 34 מטופלת פריון כבר 7 חודשים, "אני מאמינה שברגעים האלה יש יצירת אינטימיות ביני לבין הרופא שלי. אני ראיתי מניסיון אישי שהלכתי לרופא שנתן לי הרגשה טובה כאדם והתייחס אלי בצורה עדינה ואדיבה כל המפגש והבדיקה הפכו להיות נעימים יותר. ישנם רופא פריון מהמקצוענים ביותר אבל זה לא מספיק. ממליצה לא להתפשר".

"השימוש במכשיר הספקולום היה מזעזע מבחינתי", מספרת סיגל, מטופלת פריון בת 41, "אפילו כאב והרגשתי איך אני מתכווצת כל פעם. מה שעזר לי במיוחד היה המפגש עם מרב גודוביץ. היא הראתה לי איך המכשיר נראה והסבירה למה משתמשים בו. מין תהליך של היכרות והתיידדות. הבדיקה הבאה הייתה אחרת. אני חושבת שהייתי פחות לחוצה ואז גם פחות מכווצת."

השיחה והשיתוף במפגש עם הרופא יוצרים חוויה אחרת. נכון שהרופא בא לבדוק, אבל חשוב שיהיה מודע לחלוטין שהוא פוגש את הנשים בנקודה אישית ואינטימית ולכבד את המקום הזה.

טיפים:

  • שתפי את הרופא בתחושות שלך וגם בחששות או בכאבים
  • בקשי בשיחה איתו שיהיה נוכח ולא שקוע במחשב
  • בחרי רופא שאת מרגישה איתו נוח והוא קשוב אליך כאדם
  • הביאי צעיף מהבית שתוכלי לכסות עצמך בבדיקה (לא תמיד יש בקליניקת הרופא)
  • התייעצי עם חברה לפני הבדיקה ובקשי שתספר לך איך מתנהל התהליך

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן