לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

a feather and a stone equally balance
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

פוריות ומשקל גוף תקין

מחקרים מראים כי ירידה של חמישה עד עשרה אחוזים ממשקל הגוף שלך יכול לעזור להחזיר את הביוץ, להתאזן וכך להגדיל את הסיכוי שלך להיכנס להריון.
נשים שסובלות מעודף משקל, אפילו מעט, נמצאות בסיכון של חוסר איזון הורמונאלי כמו תסמונת השחלות הפוליציסטיות (PCOS) ועוד. ידוע כי לכ-10% מהנשים בגיל הפריון יש שחלות פוליציסטיות. באחוז גבוה מהן ניתן לייחס את אי-הפריון לעודף משקל וחוסר פעילות גופנית.

מספר מחקרים הראו כי ירידה במשקל יכולה לשפר את הגישה שלך כלפי יחסי מין (וזה בונוס נוסף…).

הצעות לטיפים לשיפור האיזון ההורמונאלי והביוץ:

  • פעילות גופנית – הליכה בחוץ או פעילות במסגרת חוג במכון כושר יכולים לחולל פלאים. איזון המשקל העודף יכול לאזן רמות אינסולין חופשי בדם, אשר מפחית את הייצור העודף האנדרוגני ומקדם סדירות הורמונאלית.
  • הקפידי על תזונה עם דגש על מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך.
  • כדאי לשלב יותר חלבון או ירקות ופחות סוכרים או פחמימות "פשוטות" – מה שיתמוך בייצור ההורמון הנשי.
  • במקביל לייעוץ מסודר מול רופא הפריון או רופא הנשים, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי תזונתי שבמקרים רבים יוכל לחסוך כל התערבות תרופתית.
  • תהליך תמיכה מקצועי כולל בתוכו גם לימוד על החודש הנשי שלך ויכול לאפשר לך להכיר את המחזור הנשי שלך. נשים רבות מצליחות לעקוב בדרך טבעית אחרי השינויים בגופן במהלך החודש וכך לזהות טוב את מועד הביוץ.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן