לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

jason-briscoe-GliaHAJ3_5A-unsplash
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

טיפולי פוריות ושחלות פוליציסטיות : סיפור מקרה

טיפולי פוריות זוגיים ומטבח הפוריות של לימור וגילי:

טיפולי פוריות זוגיים – הפגישה הראשונה

לימור וגילי היו אחד מתוך טיפולי הפוריות הזוגיים הראשונים שלי.  הם נכנסו לקליניקה יחדיו מיד כאשר התרווחו  לימור פתחה: אני בת 33 וחצי, עם שחלות פוליציסטיות , טיפולי פוריות כבר שנתיים וחצי כולל שני מחזורי הזרעות, חמישה מחזורים של הפריה חוץ גופית ועכשיו לקראת מחזור טבעי.  ישבתי מולה והרגשתי שמישהו יורה אלי כמו מכונה, איזו מנטרה של טיפולי פוריות שלימור שיננה וחזרה עליה שוב ושוב: אני בת 33 וחצי, שחלות פוליציסטיות ….  גילי ישב לידה ושתק אבל היה בקשב רב.

ידעתי כבר בנקודת התחלה שלנו שאם אני ממשיכה את הפגישה איתם בהסברים ישירות למצב הבריאותי אני נכנסת ביחד איתם לתוך אותו סרט ישן שראו שוב ושוב. עצרתי והחלטתי ללכת למקום אחר.

טיפולי פוריות זוגיים במטבח

שמנו את טיפולי הפוריות בצד דיברנו צחקנו הכרנו ונהנינו . מתחת לעייפות והאדישות התעוררה לימור לחיים וגיליתי אישה אחרת: אופטימית, מלאת חיים ומוכשרת.  לימור סיפרה על העבודה שלה כעיתונאית, הסיפוק שיש לה מהעבודה, הגאווה וגם על השעות המטורפות והלחץ.  לימור סיפרה על הדברים שהיא אוהבת ועל אהבתה לאוכל.  "את יודעת שהיינו צוות בשלנים מעולה"  פעם ראשונה שגילי פתאום הצטרף לשיחה.  "היינו מבשלים יחד ארוחות מדהימות, לימור הייתה אופה לחמים בבית, ללחמים המיוחדים שלה אין אח ורע".

לימור הסכימה וסיפרה על הלחמים המדהימים שלה ובכלל על כמה שהיא אוהבת לחם טרי.

דרך הסיפור המשותף שלהם למדתי איך היחד שלהם הפך עם הזמן לטיפולים של לימור.  גילי הרגיש בצד ובעצם היחד שלהם נעלם.  למדתי כי נקודת התורפה של לימור היא הפחמימות הפשוטות (כל המאפים שהכינה היו מקמח הלבן).

המטבח  והשחלות הפוליצסטיות

סיפרתי להם כי סוכר לבן וקמח לבן עבור לימור הם מכשול המפריע בדרך לכניסה להיריון. אכילת פחמימות פשוטות כמו קמח לבן, פסטה או סוכר גורמות לעליה מהירה של רמות הסוכר בדם. כתגובה לכך הגוף (הלבלב) משחרר אינסולין בכמות גדולה.  עליה בכמות האינסולין בדם גורמת לייצור עודף של הורמונים אנדוגנים הגורמים להפרעות בביוץ עבורה.

ישבנו יחד, ושניהם עם ההכוונה שלי, תכננו מטבח בריא או במילים שלהם: "מטבח הפוריות של לימור וגילי".  המטבח הבריא כלל תפריט דל פחמימות שיוריד ויאזן את רמות אינסולין בדם ובכך לסייע לפוריות וכן דגשים נוספים מתוך התזונה הייחודית לשיפור הפוריות.

עבודת צוות כחלק מטיפולי הפוריות

את הפגישה הראשונה כבר סיימו לימור וגילי כזוג ו"כצוות לעניין".  גילי הפך להיות שותף בתוך טיפולי הפוריות.  זה היה רק השלב הראשון של השותפות, כי בשלב מאוחר יותר גילי גם הפך להיות חלק מהטיפול.  כן – תזונה לשיפור פוריות משפיעה ועוזרת לשפר פרמטרים באיכות הזרע של הגבר.

המתנות של לימור וגילי

קראתם כאן את " הסיפור של גילי ולימור" . אני לא אאריך כאן על המשך הטיפול הזוגי שלהם אבל רציתי לשתף אתכם ולספר כי היום הבן שנולד לזוג המקסים כבר הולך לגן של ריקי ולימור בחודש מתקדם של הריון שני, הריון טבעי וספונטני שהגיע יחסית מהר.

לימור וגילי הרוויחו פה מטבח בריא לכל המשפחה וגם חוו את הכוח והיופי של השניים לעומת האחד.  טיפולי פוריות ושחלות פוליצסטיות היו נחלת העבר.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן