לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Medical treatment against male or female infertility. With positive pregnancy test
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

כניסה להריון עם שחלות פוליציסטיות

שחלות פוליציסטיות והמכשולים שבדרך
(מתוך כתבה שהתפרסמה ב2007 במאגזין נשים)

חשבתי שנישואים בגיל צעיר מבטיח לי שאהיה אמא צעירה – משהו שתמיד חלמתי עליו. כאשר התחלנו לנסות להיכנס להריון, ספרתי את הימים עד המחזור המצופה הבא בתקווה שלא יגיע. כל פעם שקיבלתי את המחזור, ראיתי בזה התחלה חדשה, הזדמנות נוספת להיכנס להריון. אבל לא הריתי. עברה יותר משנה שלמה עד שעשיתי את הצעד הראשון וקבעתי פגישה אצל רופא הנשים. הייתי בטוחה שאני צעירה ובריאה אבל…

רוב הבדיקות היו תקינות אבל בסדרה השנייה של הבדיקות אובחנו שחלות פוליציסטיות. יום הולדת שלי, אני חוגגת 22 שנה ומקבלת את הבשורה מהרופא – שחלות פוליציסטיות . עוגת היומולדת נראתה כבר לא אטרקטיבית וגם לא הצמיד שקנה לי בעלי היקר. כל מה שרציתי זה להיות אמא ופתאום הבנתי שיש לי בעיה.

ראש השנה הגיעה מיד לאחר יום ההולדת שלי. לא ידעתי איך אני מתמודדת מול המשפחה שלי ולא אחת מכך מול המשפחה של בעלי. הרגשתי שאני הולכת לאכזב אותם. הייתי אמורה להביא את הנכד או הנכדה הראשונים למשפחה והרגשתי שזה כבוד גדול המונח בחיקי וזה לא יתממש.

ערב ראש השנה התקיים אצל הורי ולא רציתי שאף אחד ידע, על הבעיה: שחלות פוליציסטיות . הערב התקדם והיה לקראת סיום והרגשתי שחקנית ראשית בהצגה שצריך להקרין החוצה שהכול בסדר. שלב הניקיונות הגיע וניגשתי למטבח לרחיצת הכלים. אמא שלי שמכירה אותי כמו כף ידי לא קנתה את הצגת "הכול בסדר", היא רק ניגשה אלי ומיד הסכר נפרץ: יש לי שחלות פוליציסטיות ובכדי להיות אמא אצטרך לעבור טיפולי פוריות. הייתי מפוחדת ולחוצה מפני הבאות. אמא חיבקה אותי ואמרה שיש לה חברה טובה בעבודה עם שחלות פוליציסטיות שעברה טיפול תזונתי ייחודי ל שחלות פוליצסטיות והיא ילדה לא מזמן. ובכלל אמא שלי יודעת תמיד מה להגיד בכדי שפתאום הכול לא נראה כל כך מאיים ומפחיד.

התחלתי בבירורים, חברות, אינטרנט וגם התייעצתי עם הרופא שלי. ההמלצה הייתה חמה מאוד והחלטתי ללכת על טיפול פוריות טבעי בעזרת נטורופתיה.

תוך שבועיים מאותה דרמה במטבח הורי כבר הכרתי את מרב גודוביץ וביחד איתה פתחתי בתזונה ייחודית לשיפור הפוריות. באתי בחששות גדולים של איך החיים שלי הולכים להשתנות ויצאתי מהפגישה עם בהירות והבנה על הקשר בין הגוף שלי לתזונה ואיך ולמה אפשר לשנות את המצב. קיבלתי תפריט שהותאם לחיים שלי ולדברים שאני אוהבת. מאוד עזר לי שמרב הסבירה לי מה יהיו הקשיים שאני צפויה לעבור ומה היא ממליצה לעשות בכדי להתמודד איתם. יד ביד צלחתי את השינוי וכבר כעבור שלושת השבועות הרגשתי שאני זורמת והתפריט החדש הפך לחלק מחיי מבלי להילחם יותר. הייתי בנקודה שהרגשתי אחרת, פחות עייפה, יותר ערנית וקלילה. שלושה חודשים אחרי הפגישה הראשונה עם מרב הרגשתי פתאום את אותם סימנים ראשונים להם כל כך חיכיתי, מיד רצתי לקנות בדיקת הריון והתשובה לא אכזבה: אני בהריון.

מסע הפוריות שלי הסתיים. ידעתי שאני בראשיתה של דרך מופלאה של להיות אמא צעירה בדיוק כמו שרציתי.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן