לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

beautiful woman at home writing and working with diary and smart phone
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

גם אני עברתי טיפולי פוריות

אכזבות – לא מעט

בכי – ואוו אין מילים לתאר את הזמנים שהכול הציף והדמעות פשוט זלגו

פסימיות – רק ראיתי את כל מה שלא הולך ואת השלילי ודמיינתי שזה ייקח שנים (אם בכלל)

אז מה עברתי: 7 סבבים של טיפולי פוריות, 1 הריון כימי, 1 הפלה

וכבר לא זוכרת כמה פעמים קיבלתי תשובת בטא שלילית

 – ועכשיו משתפת פה את הסיפור האופטימי שלי  – מוזמנות לקרא:

נעים מאוד אני עינבל בת 33 עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, רזרבה שחלתית נמוכה ובנוסף לכל זה גם ה-FSH קצת גבוה – 'כל החבילה'.

התיסכול התחיל מזמן עם כאבי מחזור לא מהעולם הזה, כל הזמן אמרו לי שזה ככה ותלמדי לחיות עם זה וקחי גלולות. אכזבה כעס וחוסר אונים היו מנת חלקי והרגשתי לא אהובה, מנודה וחסרת סיכוי להבריא. הרגשתי אומללה מאד ונואשת.

פעם ראשונה ששמעתי על אנדומטריוזיס זה היה מחברה מהעבודה שאמרה לי לבדוק את הנושא. אחרי האבחון נתנו לי להבין שגלולות היא הדרך היחידה לחיות בשפיות. לא נכנסתי לעומק ופשוט זרמתי עם זה. עכשיו אני שואלת את עצמי : "למה קיבלתי הכל כמובן מאליו ואיך זה שלא בררתי אם יש לי תקווה!!!!"

כשהכרתי את יואב והקשר הפך להיות רציני יותר זאת הפעם הראשונה שחשבתי שנכון רגע לעשות בירור יותר מעמיק ולטפל בעצמי טוב יותר.  אז הלכנו לרופא ועשינו בירור טוב יותר וכך התגלתה תמונה מבאסת מאוד וממש ממש הלחיצה אותי. יואב המקסים הבין מיד שכדאי שנחשוב על הריון כך שאפילו עוד לא התחתנו וכבר התחלנו בטיפולי פוריות.

יואב היה זה שחקר את הנושא והציע לשלב תמיכה וליווי מהרפואה המשלימה וכך בעצם הגעתי למרב הנטורופתית. לא הבנתי למה לא עשיתי את זה קודם – זאת הייתה הפינה השפויה המכילה שהכי התאימה לי. ממש הייתי זקוקה למקום הזה.

אחרי שכל כך הרבה שנים הובילו אותי והחליטו בשבילי על נתיב זה או אחר, זאת הפעם הראשונה שהרגשתי בשליטה : אני עושה בשביל הפוריות שלי בשביל הבריאות שלי ובשביל עצמי. אהבתי את זה מאוד למרות שלהיות כנה – שינוי תזונה הוא לא פשוט בכלל. זאת האמת.

במפורש אני יכולה לשים את האצבע על התזונה והתהליך עם מרב כמשהו ששינה את התמונה מבחינת הטיפולים. ראינו את השיפור באיכות העוברים ,הרגשתי שאני משתפרת לטובת בריאותי, ובעיקר ,הייתה לי תקווה. השינוי יצר זוג מאושר שהחליט ללכת קדימה ולהצליח.                                                                                    

היום אני כבר בהריון מתקדם, מאושרת עד הגג ובהחלט שומרת על התזונה. אחרי שראיתי על עצמי את התרומה הגדולה לחיים שלי זה נעשה יותר קל וזה כבר משהו שיואב ואני עושים בבית כחלק מהשיגרה.  כבא אמרנו שהוא (יואב) מדהים – אז הוא עשה את השינוי יחד איתי כך שהבית חי בריא. זה ממש עזר לי.

אז היום נשואים ואטוטו נשואים+1 אני מאושרת עד הגג וממליצה בחום על מרב. תנסו ואל תאבדו תקווה כי תהיה לכן תמיכה והצלחה הכי חזקה בחיים.

בהצלחה לכולם

עינבל

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן