לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

autumn-72740_1920
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

טיפולי פוריות – מי כאן הבוס?

בעבר הייתה לחולה אמונה עיוורת ברופא ובמקצוע הרפואה. הרופא בחלוק הלבן, דיבר בלטינית במילים לא מובנות ושרבט בכתב לא ברור ואנחנו רק אמרנו : כן דוקטור….. החולה מסרה את  גופה לטיפולים של המערכת הרפואית ושל הרופאים וכמעט לא שאלה שאלות, אלא קיבלה את הדברים כמובנים מאליהם.

השינוי הגדול החל במהפכה הפמיניסטית שעלתה לכותרות בעיקר בזכות המצאת הגלולה: יכולת האישה לשלוט בגופה, ולהחליט עבור עצמה ועבור המיניות והפוריות שלה היו פריצת דרך לחיים משמעותיים ומתקדמים.

האישה המודרנית וטיפולי פוריות :

חלק מאיתנו פונות לרופא המטפל לפי אותה גישה עתיקת יומין, מפקידות את גופן בידי הרופא המטפל ומבקשות בקשה אחת: אני רוצה להשיג הריון (דר' תעשה לי ילד).

אולם, כיום יותר ויותר נשים רוצות ודורשות את השליטה על גופן ולכן מבקשות מידע והבנה בתהליך טיפולי הפוריות .  כך נוצר דיאלוג ושיח חדש: מידע ושליטה.

אנחנו רוצות להיות שותפות בקבלת החלטה להבין את האלטרנטיבות השונות של טיפולי פוריות, על יתרונותיהם וחסרונותיהם ולקחת את ההחלטה המתאימה לנו ביותר בכדי להשיג את המטרה המיוחלת.

יכולתה של האישה לבחור ולהתנסות במקסימום הדרכים שהגישה האינטגרטיבית מאפשרת לה, היא סימן מובהק לנשיות החדשה והאסרטיבית המאפשרת שליטה על דרכי טיפול הפוריות.

מוזמנת להפוך למובילת תהליך הפוריות שלך ולא מובלת – את לוקחת שליטה. תחזירי את השליטה והביטחון לידיים שלך.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן