לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

טרי1_0001_Depositphotos_111640504_S
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

תפריט שחלות פוליציסטיות

לאכול או לא לאכול?

כזה או אחר?

שאלות אילו ואחרות מנצנצות במהלך היום. הפוסט הבא מביא דוגמה טובה לארוחה מאוזנת ובריאה.

היום המאוזן עבורכן הסובלות מ שחלות פוליציסטיות :

במהלך היום חשוב לשלב בתפריט את כל אבות המזון: חלבונים, פחמימות, שומנים, ירקות ופירות. אחד הדגשים החשובים עבור נשים הסובלות מ שחלות פוליציסטיות הוא שמירה על רמות סוכר תקינות בדם. שמירה המושגת על ידי תפריט מופחת פחמימות מצד אחד עם פחמימות מלאות מצד שני. שמירה על איזון כללי מושגת עם איזון יומי, כמו כן איזון בכל ארוחה.

כך מושג אחד העקרונות החשובים עבורכן – עקרון האיזון.

שחלות פוליציסטיות והאינסולין:

האינסולין הוא הורמון המופרש בגוף עם משימה (אחת מהחשובות) של איזון רמות הסוכר בדם. אצל נשים רבות הסובלות מתסמונת שחלות פוליציסטיות , ההורמון מופרש בכמויות גבוהות. עודף האינסולין גורם לגירוי הורמונאלי הגורם לעלייה בפעילות ההורמונים האנדוגנים (זכריים). עלייה זו משבשת את האיזון ההורמונאלי וגורמת לתופעות הידועות של תסמונת שחלות פוליציסטיות – אקנה, שיעור יתר ועוד.

יום מאוזן עם כמות פחמימות מופחתת יפחית את כמות האינסולין היומית, וימתן את שאר תופעות התסמונת וכך יסייע בהשבת האיזון לגוף.

חשוב ליצור שפע של אוכל שאוהבים בתפריט.

חשוב לא להיות רעבים
וגם חשוב לא לאסור פינוקים ומתוקים רק לאזן

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן