לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Pregnant woman laying on sofa with sonogram of future child
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

אני כל כך רוצה להיות אמא – המשך

מרב הי,

קמתי בבוקר והרגשתי ששבוע חדש זאת הזדמנות נפלאה להתחיל את שלב הניקוי לקראת פוריות בריאה. דיברנו הרבה בפגישה על תכנון מוקדם כחלק משמעותי בהצלחת התהליך וכבר ידעתי שהשבוע הולך להיות עמוס מאוד, אבל אם מסלקים הצידה את התירוצים, בהחלט אפשרי להתחלה חדשה.

את הבוקר התחלתי בשייק ירוק ונעזרתי באחד מהמתכונים ששלחת:

4 חופנים של עלי תרד

תפוח עץ

וקיווי

2 כוסות מים קרים ולבלנדר

את הכוס הראשונה שתיתי מייד וזה באמת מעורר ואפילו טעים. לא תיארתי לעצמי שהתרד בכלל לא יהיה משמעותי בתוך השייק. את החצי השני שמתי בתרמוס קטן (ששאלתי מאימא שלי) ויצאתי מהבית.

כל הדרך חששתי מה יקרה אם אהיה רעבה ואז נזכרתי כי בשיחה שלנו דברנו על החשיבות של מחשבות חיוביות ולא נתתי לתבוסה להשתלט עלי. את הדרך עד המשרד עשיתי במחשבות על ההיריון וממש דמיינתי את הרגע בו אני מקבלת את התשובה החיובית. אני מבינה עכשיו כי הפחד הזה מהמכה של התשובה השלילית הוא זה שגרם לי לאבד את הדרך כי כל הזמן אני נשארת במעגל הזה של מחזור טיפולים שבועיים, המתנה מורטת עצבים, ואז תשובה שלילית, ושוב מתחילים מהתחלה.

אני מבינה כי אני זאת שיכולה לשבור את המחזוריות הזאת גם אם בשלב זה היא במחשבה שלי בלבד וזאת כחלק מהשליטה שאני מכניסה לחיי.

עצרתי בחניון מתחת לעבודה עם המחשבה הברורה כי מגיע גם לי לקבל תשובה חיובית.

עכשיו כבר ערב וזה לא היה כל כך נורא כמו שחששתי. לא הגבלתי את עצמי בכמויות כך שלא הייתי רעבה אבל הקפדתי על כל מה שאסור ומותר.

נכנסתי לבלוג שלך וראיתי שפרסמת את מה שכתבתי אתמול וזה שימח אותי כי עכשיו אני מחויבת לא רק מול עצמי (שאמרת כי זה הכי חשוב), אלא מול כל האנשים שקוראים את הבלוג.

צדקת גם שאמרת כי אפשר גם לאכול בחוץ ולהסתדר בהחלט לא רע. היום גיליתי כי יש סניף של "ארומה" קרוב אלי והסלט שלהם היה נפלא והשביע אותי אפילו עד היציאה מהעבודה.

לערב ניסיתי לגוון בנושא הסלטים והכנתי את הסלט הבא לפי המתכון ששלחת:

מרכיבים:

2 מלפפונים

2 עגבניות

1 פלפל צהוב או אדום

2 מעט עירית קצוצה

4 עלי חסה

8 גבעולי כוסברה

8 גבעולי פטרוזיליה

5 גבעולי נענע

1 אבוקדו

נבטים עבים – חצי חבילה

פטריות טריות – סלסלה

לימון

שמן זית

מלח ופלפל

אופן ההכנה:

חותכים את כל הירקות, מקצצים את כל העלים, מתבלים במיץ מלימון טרי, שמן זית, מלח ופלפל

סלט טוב אבל אני ממש לא אהבתי את הפטריות כך שאחרי כמה ביסים מצאתי את עצמי "דגה" אותם מהסלט. מזל שהחתיכות היו גדולות כך שהדיג היה פשוט. למרות כישלון הפטריות אני ממשיכה לשמוע בקולך ואמשיך לשלב ירקות חדשים בכל יום.

לילה טוב

ורד

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן