לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

‏‏iStock_000012434276_Medium - עותק
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

אחרי שמונה שנים אני בהריון

8 שנים אחרי לידת בני הבכור איתי, 5 שנים של טיפולי הפריה ושינוי תזונתי ורגשי עוצמתי – אני בהריון טבעי ומצפה לבת. סיפורה של גל (מתוך ראיון לכתבה בנושא טיפולי פוריות).

"עם איתי כבר בסבב השני של איקוקלמין נקלטתי להריון" מספרת גל. תמיד ידעתי שתהיה לי בעיה להיכנס להריון ולכן שנה אחרי החתונה שהחלטנו בעלי ואני שהגיע הזמן לנסות ישר הלכתי לרופא נשים ואחרי הבדיקות מיד התחיל טיפול. אחרי הלידה של איתי לקחתי הפסקה שבדיעבד אני ממש מצטערת עליה. אחרי הלידה הרגשות העצומים והאימהות הנפלאה שאפפה אותי לא השאירו מקום לילד נוסף – הרגשתי מוצפת ברגשות מדהימים ובקיצור הייתי מאוהבת.

אחרי תקופה התחיל להתעורר בי הרצון לילד שני, אני זוכרת שפתאום ראיתי כל אישה שנייה ברחוב בהריון והבנתי שזהו הסימן בשבילי שאני מוכנה לילד שני. הייתי בטוחה שילך בקלות כמו עם איתי וממש הופתעתי כשמצאתי את עצמי "מתגלגלת" מחודש לחודש ומטיפול לטיפול.

המכה הקשה עבורי הייתה כשמצאתי את עצמי בטיפולי פוריות IVF. לא האמנתי ועד היום אני לא מבינה איך זה קרה ולמה דווקא אני.

על התקווה והייאוש שליווה אותי חמש שנים אין לי מילים לתאר. חמש שנים עברו ממש לא במהרה אלא מחודש לחודש וממחזור למחזור. בהתחלה היה קשה ומבלבל ואחר כך זורם אך עדיין קשה ומייאש.  אני זוכרת את ההתנפחות בכל הגוף כתוצאה מההורמונים וגם את הסערות הרגשיות שליוו אותי בכל הטיפולים. הייתי בעבודה או עם חברות וכל הזמן המחשבות הלכו רק לטיפולים. רק שהייתי עם איתי זה הזמן היחיד שהרפיתי מהמחשבות המזעזעות ונהניתי מהזמן שלי אתו. מזל שהיה לי כבר את איתי וממש לא מקנאה בנשים שעוברות את מה שאני עוברת ועוד בלי ילד בבית….

אני לא יודעת מה גרם לי לעצור ולחשוב.אני חושבת שהייאוש שעטף אותי כמו ענן, או שחיפשתי משהו אחר וכך הגעתי לקליניקה לפוריות טבעית. אהבתי את האופטימיות של מרב ובכלל כבר בפגישה הראשונה בפעם הראשונה מישהו ישב איתי וענה על שאלות והסביר דברים על הגוף שלי ועל מה שאני עוברת. החלטתי לתת אמון. וכך מצאתי את עצמי מתחילה בשינוי.

הבעל שלי זיו לא האמין שאצליח לעשות שינוי אבל אני התחברתי והאמנתי. החלק הרגשי של הליווי והנשימות להורדת הלחץ הם אלה שגרמו לי להמשיך ולהגיע. בשורה התחתונה רוגע שלווה ושפיות לחיים. אני גם זוכרת שמרב ממש התעקשה שאפסיק להיות "מטופלת פריון" ואחזור לחיות חיים שפויים .

מרב ביקשה שאלך לחוות דעת נוספת על הטיפולים רק לשמוע אם יש כיוון חדש ובכלל כדי לאפשר מבט נוסף על המצב שלי וקבעתי לרופא פריון (שיהיה בריא 3 חודשים פלוס להמתין לתור). החלטתי לעשות פסק זמן מהטיפולים עד אחרי הביקור אצל הרופא הפרטי. המשכתי להגיע למרב לדאוג לגוף שלי אחרי כל ההורמונים והטיפולים שהזקתי לו כל השנים. עברו להם חודשיים לערך ואני זוכרת שדווקא זיו בעלי אמר לי שהמחזור מאחר. חשבתי שמכל ההורמונים שעברתי הגוף שלי משובש אבל מהרגע ששמעתי את זיו זה לא הרפה ממני. האם זה יכול להיות שאני בהריון ??…. המחשבה הציקה לי. התייעצתי עם מרב והחלטנו יחד כן לעשות בדיקה. את צריכה להבין שלקח לי שבועיים כמעט להבין שזה אמיתי. 4 בדיקות ביתיות ובסוף גם בדיקת דם ועדיין הייתי המומה!!!!. כשהגעתי לרופא הנשים שלי וראיתי דופק, התפרקתי מרוב התרגשות. פשוט לא יכולתי להאמין שאני ודווקא אני אכנס להריון טבעי ועוד בקלות…. את לא יכולה לתאר לעצמך איזה אושר זה היה,אפילו המילה אושר לא יכולה לתאר את ההרגשות לא רק שלי אלא גם בעלי וההורים.

עכשיו אני לקראת לידה וזו בת. נרגשת מאוד מאוד ומאושרת עד הגג. מחכה כבר בקוצר רוח ללידה רוצה כבר לחבק אותה את הנסיכה הקטנה ששמונה שנים חיכינו לה. בבית איתי כבר גדול ולומד בבית ספר ואני יודעת שהוא יהיה אח גדול מדהים. אני מאושרת. נקודה.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן