לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

tartan-track-2678544_1280
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

טעות להתקלח ישר אחרי פעילות גופנית

רובנו מסיימים ריצה, חדר כושר או כל פעילות גופנית וטסים ישר למקלחת ומשם להמשך מירוץ החיים.

האם לא עצרתם רגע ליהנות מהאנדורפינים המציפים את גופכם?

מי אתם אנדורפינים?

האנדורפינים הם חומרים כימיים המופרשים באופן טבעי מבלוטת יותרת המוח. אני קוראת להם הורמוני העונג כיוון שהם משרים הרגשה נהדרת של הנאה ומצב רוח מרומם. הם משתחררים מהמוח משפרים מצב רוח ונותנים הרגשה טובה וגם משככים כאב.

תפקידם המקורי הוא מערכת תגמול במוחנו המסייעת להישרדות שלנו: פעילות גופנית מאומצת, פעילות מינית, שיכוך כאב אחרי פציעה – כולם קשורים להישרדות שלנו.

מה שחשוב לדעת בימים שלנו, זה שהם משתחרים גם מריקוד, צחוק, פעילות גופנית, האזנה למוסיקה, אכילת שוקולד, מאכלים חריפים ועוד.

בפעם הבאה שאתם הולכים לחדר הכושר או כל פעילות גופנית אחרת עצרו רגע להרגיש את התחושה הנפלאה שבאה כתוצאה מהפעילות הגופנית. ההנאה מובטחת !

אנחנו כל כך שקועים במירוץ החיים, מוצפים בין עבודה משפחה בלי רגע אוויר לנשימה. הרגעים הקסומים האלה שאחרי הפעילות הגופנית – כאשר עוצרים להינות מהתחושות הנפלאות של הגוף והנפש – זוהי מתנה שחשוב לא לפספס !

טיפ: תיהנו מהדרך: אתם לא צריכים להגיע לשום מקום.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן