לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Depositphotos_129091480_S
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

התוסף קו-אנזים Q10 והשפעתו על פוריות הגבר והאישה

במשך שנים רבות, רופאים ממליצים על שימוש בקו-אנזים Q10 לסייע ביצירת אנרגיה ברמה התאית עבור מטופלים הסובלים מבעיות לב וסוכרת.  95% מאנרגיית הגוף מיוצרת ברמה התאית על ידי פעילותו של Q10.  לגוף שלנו יש אברים כמו הלב והכבד הזקוקים לרמות אנרגיה גבוהות לפעילותם, ולכן "חיזוק" על ידי תוסף בחולים אילו, עשוי לשפר את איכות חייהם.  רופאי פוריות רבים מאמינים כי לתוסף 10Q השפעה חיובית המשפרת את פוריות הגבר והאישה.

במהלך השנים ביציות האישה מתבגרות ויעילותן במהלך תהליך ההפריה יורדת.  לעתים, אצל נשים בשנות ה -30 המאוחרות וה -40 המוקדמות שלהן, אין מספיק אנרגיה ברמה התאית בכדי להשלים את תהליך ההפריה בצורה טובה.

בשנת 2009 פורסם מחקר ב Journal of Fertility and Sterility,המצביע על שיפור באיכות הביציות של נשים מבוגרות כתוצאה משימוש בתוסף ובכך ניתן להשיג שיעורי הפריה גבוהים יותר.

מחקרים שפורסמו ב The Journal of Urology, מצאו גם כי אנזים Q10-Co  עשוי גם לשפר את פוריות הגבר.  המחקר משנת 2009 עקב אחרי 212 גברים פוריים שלקח את התוסף במשך 30 שבועות, ומצאו כי הוא שיפר את צפיפות זרע ותנודתיותו.

בקליניקה לפוריות טבעית אנו משלבים את אותם רכיבים חשובים דרך התזונה – טבעי, בריא וטוב לפוריות.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן