לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Pregnant woman laying on sofa with sonogram of future child
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

טיפולי פוריות טבעיים בגיל המאוחר

טיפולי פוריות בגיל מאוחר – השעון מצלצל כמעט חצות:

טיפולי פוריות זהו מונח חדש יחסית אבל "שעון ביולוגי" זאת מילה ששמענו עוד שהיינו צעירות מאוד וגיל 35 נראה אז כמו משהו לא ממשי ורחוק.

התחלנו את חיינו הבוגרים, צעירות ומלאות רצון להוכיח את עצמנו לעולם ולהראות לכולם כמה אנחנו שוות. כך שקענו לקריירה, לחיי חברה מלאים וחיי עצמאות פורחים ומרגשים.

פתאום השעון, אותו "שעון ביולוגי" רחוק ולא ממשי עמד מולנו עם מחוגיו המתקתקים:

אני פה והמסר הזה הוא עבורך!!.

למה זה קורה לנו?

שינויי חברה ושינויי תרבות הן כל מיני סיבות שמסבירות איך  קרה לנו שמבלי לשים לב הגענו לגיל שהשעון שלנו מראה כמעט חצות. שינויים אלא הם חלק מתופעה מוכרת בעולם המערבי שבה יותר ויותר נשים חוות עיכוב משמעותי בתחילת הילודה.  זהו המועד שבו המונח טיפולי פוריות הופך לשכיח יותר.

עובדה ידועה:

שיעורי ההצלחה בכניסה להיריון בגיל מאוחר יורד משמעותית, גם כאירוע של הריון טבעי וגם כאירוע של טיפולי פוריות. המצב משקף ירידה בתגובה לגירוי השחלות, ירידה באיכות העוברים ועליה בשכיחות להפלות.  כן, הגוף שלנו מתבגר.

זהו זה?

חשוב לפנות לרופא מומחה לנושא בכדי לשמוע מה יש לרפואה להציע בתחום.  כיום יש כלים רבים ומגוונים לעזור לאישה גם בגיל בוגר יותר, להשיג הריון.

מה חדש בעולם?

מחקר חדש בנושא כניסה להיריון בגיל מאוחר בוחן את השפעתה של הפעילות האנרגטית ברמה התאית כמשפיעה משמעותית על פוריות האישה בגיל בוגר יותר.תוצאות ראשוניות מעלות שיש השפעה חיובית בשימוש בתוספי תזונה ייחודיים לנושא זה (מחקרים נוספים נערכים בכדי לבסס גישה חדשנית זו).

תזונה משפיעה?

גוף האישה הוא מערכת מופלאה של מערכות יחסים פנימיות, לכל איבר במערכת הגוף יש תפקיד משלו אך כל המערכות קשורות אחת לשנייה ומושפעות מאוד זו מזו.  מערכת הרבייה של הנשים היא מערכת עדינה וגם היא תלויה בתפקודו הכללי של הגוף. מערכת רבייה בריאה ופריון טוב תלויים גם בזרימת דם תקינה, מחזור חודשי תקין, איזון הורמונלי, וכמובן, בריאות הביציות עצמן.   בקישור זה, תוכלו למצוא הסבר כיצד ניתן לשפר את איכות הביציות באמצעות תזונה, תוספי תזונה, וצמחי מרפא.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן