לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

איך אפשר לעזור לך

איזון והרמוניה – המרכיבים שלך להצלחה

הגוף והנפש המרכיבים את הגוף המאוזן וההרמוני, מניעים תהליכים טבעיים בגופנו. הגוף המאוזן יהווה מצע מושלם לכניסה מהירה ובריאה להריון.

איך?
תזונה הורמונאלית היא אחד הנושאים החמים שפרצו קדימה בשנים האחרונות בעולם, ומחקרים מוכיחים שהם מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון טבעי וגם בטיפולים. טכניקת הנשימות משתלבת בהצלחה לתמוך בשינוי שלך. צמחי מרפא ותוספים מצטרפים לחזק לעזור ולשפר. ולהקפצת הפוריות שלך דיקור סיני (אקופונטורה) משתלבת להשלמת הטיפול. בקליניקה תקבלי את כל מה שאת צריכה לשפר את הפוריות שלך (מותאם גם לתהליך כניסה להריון טבעי וגם במקביל לטיפולים).

כל הכלים משתלבים יחד לתת לך איזון, הרמוניה ופוריות

 

את יכולה לעשות את השינוי
התהליך כולו מבוסס על מחקרים ופותח אחרי שנים רבות של ניסיון עם נשים וגברים שהתקשו להיכנס להריון, ושזכו בעזרתו להגשים את חלום ההורות בצורה רגועה, לא פולשנית וטבעית.
שנים רבות של ניסיון מוכיחים לי בכל פעם מחדש שכל אישה יכולה לחולל את השינוי הפיזי והרגשי שיגביר את סיכויי הכניסה להריון בדרך להיות אמא.

מה עוד תמצאי בקליניקה:
את המקום שלך. הפינה החמה המכילה והקשובה.את הכתף והלב האמפטיים תמיד.

מעט על התהליך:

הפגישה הראשונה – אבחון ייעוץ והכוונה ראשוניים ומקיפים –

הטיפול הראשון הוא טיפול חשוב מבחינתי בו אנו עושות תשאול מקיף אני לומדת להכיר אותך גם בתחום הפיסי-רפואי וגם בתחום הרגשי:

בתחום הפיסי  – את מספרת לי את המצב הרפואי מבחינת הפוריות. בנוסף חשוב לי לדעת אם היו  ניתוחים גניקולוגיים, בעיות של דלקתיות באגן, המצב ההורמונאלי ועוד.

בתחום הרגשי – האם היו אירועים מטלטלים שמקשים עליך להיכנס להריון לדעתך, כמו הפלות חוזרות, מוות או מעבר דירה או גם פרידה מזוגיות משמעותית – דברים שלהרגשתך מפריעים להיקלטות להיריון. חוויות החיים שלך הן חלק מהאיזון של החיים

במפגש הראשון מתוך העולם הרחב והמגוון של התזונה לפוריות אנו יוצאות לדרך עם אותו מקבץ  ממוקד של שינויים תזונתיים (הדברים הכי  חשובים עבורך). הפגישה עורכת שעה וחצי.

במפגש השני – הנשימה שלנו: אנו לומדות להכיר את הגוף שלנו דרך הנשימה לבטן תחתונה ומאפשרות לעצמנו להירגע, להקשיב לפנימיותנו , וגם ליצור סירקולציה טובה שחשובה להשתרשות העובר ותפקוד השחלות.

במפגש השלישי  אנו מכינות ביחד תפריט דינמי בהתאם לצרכי הפריון שלך, בהתאם לחיים שלך והדברים שאת אוהבת לאכול. וכך שהשינויים יהיו קלים לביצוע. זה גם הבסיס להצלחה לאורך זמן בשינוי תזונתי.

מפגש רביעי עד ההיריון: אחרי שיש לנו בסיס פורה זה השלב הנכון להוסיף דיקור שמסייע בזרימת דם, שיפור תהליכי מערכת העיכול ומערכות גוף תומכות, איזון הורמונאלי וכל מיגוון השיטות הטיפוליות שמתאימות לך. (הדיקור משתלב כחלק זורם מתוך שאר המערך לשיפור הפוריות)

ההיריון הגיע אושר גדול – יד ביד צולחות את הבחילות, הבדיקות והסקירה המרגשת ביחד עד הלידה.

כל המפגשים מלווים בתמיכה רגשית הקשבה לקול הייחודי שלך בתהליך הכניסה להריון. ייעוץ מקצועי למה שאת פוגשת בעולם של הרפואה הקונבנציונלית ויחד נפתור שאלות ונמצא מענה לכל ההתלבטויות שאת פוגשת בדרך.

 

תדירות הטיפולים:

בחודש הראשון פעם בשבוע טיפול למשך שלושה שבועות
ובחודש השני עד ההיריון נפגשות פעמים כל חודש (למטופלות פריון נפגשות גם בחודש שלא בטיפול)

מה את נותנת לגוף שלך:

  • שיפור הפוריות
  • איזון הורמונאלי
  • הפחתת הורמוני הלחץ
  • הפחתת השיבושים ההורמונאלים
  • שיפור ההשרשה
  • שיפור זרימת דם וסירקולציה טובה לאזור הרחם
  • גוף מאוזן המוכן לקראת ההיריון לתת לך ולעובר את כל צרכיו
  • שמירה על הגוף ותפקודו לאורך כל הטיפולים (תרופות, הורמונים, לחץ ועוד)
  • הפחתת עודפים הורמונאלים הנוצרים בדרך
  • ליווי ותמיכה לאורך התהליך
  • הפחתת מדד דלקתי באגן
  • שיפור איכות רירית הרחם
  • והרשימה עוד ארוכה

בואי נפגש. תני לי לעזור לך לגלות את הפריון שלך. זה בידייך.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן