לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Depositphotos_253936832_S
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

איך לשפר את איכות הזרע באופן טבעי

איכות הזרע , פוריות הגבר והטיפול התזונתי:

זרע בריא ופורה הוא לא דבר מובן מעליו היום. מחקר חדש (היחידה לפוריות בהדסה הר הצופים) שהתפרסם לאחרונה, מראה כי שני שליש מהגברים שבאים לתרומת זרע נדחים בשל איכותו. הסיבה: המזון המעובד, המים המזוהמים והקרינה. באופן גורף הנתונים בארץ ובעולם מראים כי איכות הזרע הולכת ויורדת.

בין כל הטיפולים ההורמונאליים אותם עוברת כיום האישה, סכין המנתחים המבצבץ מעבר לפינה והלחץ הרב המלווה את התהליך, עולה יתרונה של התזונה כאופציה טובה, נגישה, אישית, ולא מאיימת או מלחיצה – שיכולה לעזור ולסייע לשפר את איכות הזרע ההולכת ופוחתת.

בצעד הראשון שלכם לתוך עולם הפוריות הטבעי אני מזמינה אתכם למאמר כללי העוסק בטיפים בתזונה ואורח חיים לשיפור איכות הזרע בקישור הבא.

לכם, שכבר בשלים לשלב מתקדם, אני מזמינה להמשיך את הקריאה:

יותר ויותר מחקרים בשנים האחרונות מדברים על שילוב מזונות הידועים כבעלי השפעה ייחודיים כחלק מרכזי מהטיפול התזונתי באי-פריון הגבר. מחקר שהתפרסם בירחון המדעי היוקרתי Fertility and Sterility הראה כי לנזק החמצוני בגוף יש תפקיד משמעותי בהשפעה על ספירה ואיכות הזרע. נוכחות גבוהה של צורות חמצן פעילות (ROS : reactive oxygen species) עלולות לפגוע בתפקוד הזרע דרך נזקים במבנה הDNA של הזרע, הפחתת יכולת התנועה שלו, לפגום בממברנה וביכולתו להתאחד עם הביצית. ישנם חומרים במזון שלנו הידועים כבעלי פעילות המנטרלת את צורות החמצן הפעילות (ROS). מחקרים שבחנו את השפעת העלאת צריכת מזונות אילו בגברים, נמצא כי גברים, אשר צרכו ריכוז גבוה יותר של מזונות ייחודיים אילו, הראו שיפור ב איכות הזרע לעומת גברים שצרכו ריכוז נמוך.

אתה מוזמן לבוא לטיפול תזונתי ממוקד וקצר ולחוות את נפלאות המזונות משפרי הפוריות, מזונות המשפרים את איכות הזרע ויסייעו לך במאבק באי-פריון.

האם אתה מוכן לנסות צעד בריא טבעי ולא פולשני למען עצמך ולמען בת זוגך ?!

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן