לקביעת פגישה התקשרו: 054-9174719

Back view of father and kids sitting on wooden dock looking to ocean
מרב גודוביץ

מרב גודוביץ

מרב גודוביץ, מומחית לגניקולוגיה, פריון וגיל המעבר בשיטה טבעית.
נטורופתית מוסמכת ND עם למעלה מעשרים שנה ניסיון בליווי נשים וגברים בתהליכי הכניסה להריון (טיפולי פוריות), נשים בגיל המעבר, נשים עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס, שחלות פוליציסטיות, בעיות השרשה, רירית רחם דקה, הורמון FSH גבוה ועוד.

אני רוצה להיות אבא!

סיפורו של גדי: הטיפול התזונתי לשיפור איכות זרע

גלית אשתי הייתה אהבה ממבט ראשון . כבר מהפגישה הראשונה שלנו ידעתי שהיא האישה עבורי ואיתה ביחד אקים משפחה. שנה אחרי הפגישה הראשונה כבר היינו נשואים ואני כבר חלמתי על הילדים. החלום הורוד שלי התנפץ לרסיסים ברגע שגיליתי כי יש לי בעיה ב איכות זרע .

זה אני ולא היא

מבולבל לחוץ ובעיקר מבויש. לא רציתי בכלל להודות בבעיה ולהעלות את הנושא על דל שפתי. הייתי אצל רופאים ויצאתי מהפגישות חנוק. בשעות הלילה המאוחרות הייתי יושב וקורא באינטרנט כי לשאול אף אחד לא העזתי וחיפשתי משהו טבעי. האמנתי כל הזמן כי יימצא הפיתרון לבעיה שלי שהוא גם מתאים לראיה הטבעית שלי לגוף ולחיים.

**(מתוך פגישת ההיכרות הראשונה שלי עם גדי, בחור צעיר עם בעיית פריון)

את הטלפון מגדי קיבלתי באחד מהבקרים, קול מהוסס ומאוד מבולבל.  היו כל כך הרבה חששות מהשיחה איתי, כך שהצעתי פגישת היכרות קצרה פנים מול פנים בשביל לרכך את הלחץ ואולי לפזר מעט את הערפל הכבד בחייו של גדי.

אני שמחה כל כך שנפגשתי איתו כי כבר אחרי פגישה קצרה הבנתי שמצבו לא כך כך נורא ובהחלט יהיה אפשר לעזור לו גם בטיפול טבעי. באותה הפגישה התחילה הדרך המשותפת של גדי ושלי לטובת הגשמת החלום של גדי להקים משפחה ולהפוך להיות אבא.

גדי שאל אותי כבר בהתחלה על הקשר של התזונה ל איכות הזרע ותמיד רצה להיות בטוח שאפשר לעזור לו. הסברתי לו שכמו שתזונה עוזרת להוריד לחץ דם או לאזן רמות סוכר היא גם עוזרת לפוריות הגבר. אחרי הפגישה הראשונה גדי כבר היה במקום אחר והתחיל לבנות בינינו קשר של אמון עם אופטימיות זהירה.

לגדי בניתי תזונה מיוחדת המשפרת את איכות זרע . הפיתרון לעיתים פשוט ובסיסי ובנוי על היכולת הטבעית של הגוף להתאזן, להתחזק ולתקן את "התקלות" שנוצרו. גוף בריא יותר יכול לשקם תהליכים פגומים ולא מאוזנים למשל איכות זרע .

שילבתי לו פורמולה של צמחי מרפא ונתתי לגוף שלו להתאזן ולעשות את העבודה.  לאחר מספר מפגשים הרגשתי שגדי כבר בשל ליותר מזה ולכן יצאנו להרפתקה משותפת קצרה של ניקוי רעלים ולא הניקוי הקצר הקשה אלא ניקוי פוריות. בחרנו יחד ניקוי שיתאים עבורו והתאמנו כמה דברים שיקלו על גדי לבצע את הניקוי ויוכלו להתאים לעבודה של גדי ולאורך חייו.  לאחר שגדי סיים את הניקוי סיפרתי לו על 100 ימי המתנה שהם בעצם 100 ימים שלוקח לזרע להיווצר. זאת הייתה הנקודה בה גדי נמצא במקום אחר מבחינת הפוריות ולכן בתקופה הבאה הזרע שייוצר יהיה איכותי יותר.

גדי מספר שהטיפול התזונתי שינה את חייו, הוא הרגיש אחרת, ללא קשר עם המטרה החשובה שאף פעם לא נשכחה – להיות אבא. כל השנים שאכל גאנק פוד, תזונה לא מאוזנת הוא ידע כי הוא משלם על זה מחיר בריאותי. ההרגשה הייתה טובה, הוא הרגיש יותר חיוני וחי. יותר חזק ויותר ערני. גם האי שקט בבטן שהיה מנת חלקו נעלם כלא היה והרגיש שהוא פשוט בריא יותר.

גדי החליט כי ללכת לבדוק את הזרע בשלב הזה רק ילחיץ אותו וכי הוא דוחה את הבדיקה למספר חודשים. אני נתתי הדרכה לגבי הביוץ של גלית אשתו ואיך להיות יותר ממוקדים בתזמון קיום היחסים.  גדי הציב תאריך יעד לבדיקה לתאריך יום הנישואין שלו ושל גלית .

במסגרת פגישות המעקב שקיימנו אחת לחודש,הגיע גדי יום אחד וחיוך גדול על פניו.

החיוך אמר הכול !

הוא היה חייב להפתיע אותי – רצה לראות איך אגיב ולכן שמר בסוד את הבשורות הטובות עד הפגישה.

בדיקת הזרע כבר לא הייתה רלוונטית ולא עניינה אף אחד ומה שחשוב היה מה שהתפתח לאט לאט בבטנה של גלית….

כל אלה הם גורמים שיש לך שליטה עליהם ולכן כדאי לפעול על מנת לשפר את איכות הזרע. במיוחד חשוב "לתפור" עבורך את התפריט הנכון משולב עם תוספים וצמחי מרפא אשר ביחד יתנו תמונה שלמה ומאוזנת ואת התוצאה המבוקשת. ייעוץ פרטני ייתן לך מענה רב מערכתי שלם ומלא ויותאם לשגרת יומך, לאישיות שלך ולאורח החיים שלך.

לייעוץ אישי עבורך מוזמן ליצור קשר לתיאום פגישת ראשונה ולהתחיל דרך טבעית ופורייה.

דברו איתי מחכה להכיר ולעזור
מרב גודוביץ

דילוג לתוכן