דיאטת פוריות כניסה להריון מהר מרב גודוביץ

לאורך שנים של עבודה עם נשים בנושא הפוריות, נוכחתי שוב ושוב בהשפעה המדהימה של הריון על הרגלי האכילה ואורח החיים של הנשים. נשים רבות אינן דואגות לבריאותן:  עומס החיים, סדרי עדיפויות, קריירה, ועוד –  קיים קושי לוותר ולעשות שינוי בחיים.

כל זה מתהפך עם כניסה להריון של האישה. מה משנה את כל חוקי המשחק ?  משהו בטרום הורות, הדחף האימהי הראשוני של הרצון להגן ולדאוג לילד העתידי, האחריות לתינוק העתידי.

הסיגריות  "עפות מהחלון של הקומה הרביעית"…. בקבוקי הקולה על המדף מפנים את מקומם למים מינראלים, תפוח עץ עסיסי נכנס לתיק כל בוקר  וגם לוחות הזמנים בעבודה כבר לא כל כך מלחיצים.

אני רוצה לקחת אתכם ארבעה חודשים אחורה: מתחילים לחשוב על כניסה להריון בעתיד הקרוב.  כבר הלכת לרופא נשים?  ומה עם חומצה פולית?  האם את מעשנת? האם את במשקל תקין או עם עודף משקל? ומה עוד ?

הפסקת אמצעי המניעה (הגלולות)

כדאי לדעת כי הריון בריא יכול להגיע מיד עם הפסקת הגלולות.  ישנם גם מקרים בהם לוקח כמה חודשים עד שההורמונים יוצאים מהגוף ומתקיים תהליך טבעי של הביוץ.

פנייה לרופא נשים

עם קבלת ההחלטה להרחיב את המשפחה, מומלץ – עוד לפני ההיריון – לפנות לרופא נשים.

מה הסיכויים להרות

כל מחזור ביוץ טבעי הסיכויים של זוג להיכנס להיריון הם 20-30% ובשנה הראשונה כ-90% מהזוגות יצליחו להרות.

חישוב מועד הביוץ

כניסה להריון מתרחשת אצל רוב הנשים באופן טבעי ובמהירות להיריון ואינן זקוקות למעקב אחרי מועד הביוץ שלהן. ישנם מספר כלים שימושים שעשויים לעזור לאישה לזהות את מועד הביוץ שלה.  חשוב לדעת שכל אישה שונה וגם אצל אותה האישה עשויים להיות הבדלים בין חודש לחודש.  מעקב של כחודשיים אחרי סימני הביוץ יכולים ללמד הרבה על המחזור החודשי של האישה ולזהות טוב יותר את מועד הביוץ.
שיטות קביעת מועד הביוץמפורטות בנפרד

תזמון יחסי המין

ככל שהזמן מתקדם כך גם יחסי המין נעשים מתוזמנים.  המועד המתאים הוא זמן הביוץ.  חלון ההזדמנויות החודשי צר ובכל חודש אנו ממוקדים לארבעה או חמישה ימים טרום זמן הביוץ ויום הביוץ עצמו, סך הכול פחות משבוע.  מיקוד זוגי בתקופה זו יכול להוות גורם משמעותי בסיכויים  להיכנס להריון באותו החודש.

גורמים שמשפיעים לרעה על האפשרות להרות

עישון, משקל עודף או תת משקל, הם רק חלק מהגורמים המפחיתים את הסיכויים להרות.  תזונה נכונה ואורח חיים תקין כולל פעילות ספורטיבית מתונה עשויים לשפר את הסיכויים להרות.

במחקר מקיף הכולל 18,000 נשים, שנערך על ידי אוניברסיטת הארווארד, נבחנה השפעתה של התזונה על פוריות האישה.  למרבה ההפתעה, התברר כי 20-30% מכלל הנשים המתקשות להרות יכולות להצליח בכך על ידי שינוי בתזונה שלהן.  עבור אותה קבוצת נשים נדרש רק שינוי תזונתי ללא התערבות רפואית מכל סוג שהוא.  מתוך אלפי משתתפות המחקר, התגלה כי אחת מתוך שש נשים התקשו להיכנס להריון.  המחקר השווה את התפריט של אותן נשים מול תפריט של נשים שנכנסו להיריון בקלות. התגלו תגליות רבות ומעניינות .

 דיאטת פוריות עשויה לשפר משמעותית את סיכוייך להרות.

רוצה להכין את גופך להריון באמצעות דיאטת פוריות ? לשפר את הפוריות באופן טבעי ובנוסף לטיפולים קונבנציונאליים ?
ליצירת קשר ותיאום פגישה התקשרו אלי 054-9174719
או לחצו כאן להשארת פרטיכם ואחזור אליכם בשעות הקרובות.

שיהיה לכם יום פורה. מרב.